Baby-to-be

pregnant

SMS from Dubai

Malam ni kena tembak sms dari dubai. bos sms

"Din, I dah install flash player tapi tak keluar the icons, the swf program yang install doesn't appear. Any advice?"

Rupanya flash player tu bukan stand alone.. memang kuno lah aku pasal flash ni hehe. Last skali terpaksa jugak buatkan jadi exe file. hopefully bos dapat download dari sana tanpa sebarang masalah. kalau tak kena bomb lah kalau dia balik msia nanti.

Aku berharap sangat bos tak banyak komplen pasal demo product yang aku buat tu. al maklumlah kena buat sorang-sorang. nasib baik hairie tolong bagi manual untuk guideline hehe.

Masa makan kat restoran sri ratu tadi terserempak pulak dengan menteri besar pahang. Memula aku tak perasan sangat tapi masa berselisih dengan dia baru confirm. dia senyum aku pun senyum gak lah.. boleh tahan gak restorang ni.. makan dua orang rm50.


Restoran Sri Ratu, Jalan Sultan Ismail



Tenggiri asam pedas



Udang petai

more pictures at http://flickr.com/photos/dauz/

0 comments